top of page

Blog

Metamorfoza Sonii

Pani Sonia Dobrowiecka odważnie zechciała podzielić się swoim sukcesem.


"Moja przemiana trwala rok ! Bywało ciężko, nie powiem że nie. Ale po każdej wpadce starałam się dwa razy bardziej. Oczywiście nic takiego nie miało by miejsca, gdyby nie ogromne wsparcie Darii, oraz bliskich mi osób. Udało się!!! Teraz pracuję nad utrzymaniem efektów, które dodały mi przede wszystkim pewności i wiary w siebie. Dzięki temu umocnił sie mój związek, dostałam nową, świetną pracę. Jedzenie z menu było cudowne, obudziło to moją wyobraźnię jeśli chodzi o kuchnię. Teraz wiem, że można zrobić coś z nieczego. Daria, dziekuję Ci za wszystko co dla mnie zrobiłaś. Obiecuję, że nie zmarnuję twojej pracy, a jeśli kiedyś tyłek zacznie rosnąć będę dzwonić o pomoc !!!


Efekt pracy -15 kg.


Featured Posts
Archive
Follow Me
  • Grey Facebook Icon
  • Grey Twitter Icon
  • Grey Instagram Icon
  • Grey Pinterest Icon
bottom of page