top of page

Blog

Moja droga

"Zmiana zaczyna się w głowie"- to hasło, pod którym mogę podpisać się całą moją osobą.

Zmiana ta nie była dla mnie łatwa. Niosła za sobą ból wzięcia pełnej odpowiedzialności za mój wygląd i stan zdrowia i przyznania, że nie chciałam widzieć wieloletnich zaniedbań w tej kwestii. Ból polegał również na odrzuceniu wszystkich czynników zewnętrznych, na które "zrzucałam" swój stan- choroba Hashimoto, brak czasu, przecież dobrze się odżywiam.....jeśli macie problem z wagą, to sami kilka znajdziecie. I to było najtrudniejsze. Natomiast WZIĘCIE ODPOWIEDZIALNOŚCI okazało się najlepszą motywacją, by podjąć walkę.

SAMSUNG

O co ta walka?....Cóż- o rzeczy ważne i mniej istotne: o lepsze samopoczucie, o więcej energii każdego dnia, o brak bólu w plecach wieczorem, o lepszy wygląd, o to żeby w sklepie z ciuchami kupić to co mi się podoba, a nie to w co się zmieszczę, o zdrowie, o ładniejszą cerę i zdrowe zęby, o możliwość donoszenia zdrowej ciąży....Naprawdę jest tego sporo

- 18 kilogramów

Walka jest nierówna, bo podjęta z całą masą nawyków (na moje szczęście dobre nawyki też posiadam), z oczekiwaniami, które mówią, że chcę teraz, zaraz, już (a jak nie jest już, to zdarza mi się tracić motywację), ze zmęczeniem (bo wymarzone dziecko się pojawiło i czasami daje popalić jak cholera :-) ), ze zwykłym leniem, z brakiem organizacji (to chyba zdarza mi się najczęściej- wstyd się przyznać)

Wiem, że ostatecznie będzie to walka wygrana- jestem dokładnie w połowie drogi. Ktoś, kto chce zwyciężyć nigdy nie rezygnuje. Nie jestem idealna, ale ponieważ to wiem, mam siłę, aby iść po idealne zdrowie, które jest celem tej drogi.



Featured Posts
Archive
Follow Me
  • Grey Facebook Icon
  • Grey Twitter Icon
  • Grey Instagram Icon
  • Grey Pinterest Icon
bottom of page